pátek 16. září 2016

Garmin Forerunner 235 - První dojmy

Po rozbalení krabičky jsem se divil, jak jsou hodinky lehké. Člověk by si skoro řekl, jestli ho Garmin neošidil :-) Na ruce o nich prakticky nevím, což mi vyhovuje.

Základní ovládání je velice intuitivní. Během chvilky jsem si zvyknul na to, k čemu jaké tlačítko slouží. V prvních dvou dnech jsem dostal pod kůži i pohyb v menu a různá nastavení, včetně práce s webovou aplikací, do které se stahují data.
Jelikož jsem „hračička“, nahrál jsem si do hodinek různé vzhledy a aplikace. Hodinky jsem si propojil přes bluetooth s telefonem. To způsobilo, že mi na displej hodinek chodí zprávy. Od sms, facebook messengeru po Whats app. Synchronizoval se i kalendář, takže mě hodinky upozorňují, před plánovanými akcemi. Od začátku musím ocenit zobrazování zpráv na displeji hodinek, když řídím. Zprávu přečtu stejným způsobem, jako bych se chtěl kouknout, kolik je hodin. Nemusí se to zdát, ale je to daleko pohodlnější a snad i bezpečnější, než koukat na telefon.


Běhání s hodinkami je opravdu pohodlné, gumový pásek na ruce sedí a i když mám zpocené ruce, působí na kůži stále příjemně. GPS signál chytám vždy do několika málo sekund. Měření tempa je subjektivně velmi přesné. Na displeji lze navolit několik různých obrazovek, které zobrazují právě ty hodnoty, které mě zrovna zajímají. Já volím zobrazení vzdálenost - čas - tempo. Na každém kilometru hodinky pípnou a zobrazí průměrné tempo. Model Forerunner 235  má integrovaný snímač tepu. O tom, jaká je přesnost měření oproti hrudnímu pásu by se toho dala popsat knihovna. Za mě je měření vyhovující, bez výkyvů. Nepozoruji žádný rozdíl oproti tepu, který si změřím ručně prsty na tepně a stopkami.

Webová aplikace je velice bohatá na veškeré údaje, zaujalo mě snímání kvality spánku a sledování převýšení, tepovky a času v na sobě závislých grafech.
Hodinky mám týden a zmocňuje se mě pocit spokojenosti. Působí na mě kvalitně a spolehlivě. Rychle jsem si na ně zvykl a zatím jsem nepřišel na jedinou vadu. 


Chtěl bych toho napsat ještě hodně, ale to si nechám na podrobnější test, který zveřejním začátkem října. Těšte se!



Žádné komentáře:

Okomentovat